23 maj 2014

czas na grilla!!! prosty, wyasiony i niesamowity KEBAB MASSALAM :)

słoneczne heloooo ;)

niezła pogoda nam się zrobiła c'nie? :) jest mega kozacko :D coś czuje, że sezon grillowania wystartuje teraz z taką parą, że łooo ho ho :D ma zatem fajową propozycję grillową na prosty i wypaśny KEBAB MASSALAM - który bankowo przełamie monotonię grillową i pozwoli wyjść z zaklętego grillowego kręgu karkówkowo-kiełbasianego a dodatkowo, będzie smakował tak że wszystkim koparki poopadają z wrażenia ;) :D
P.S. przepraszam Was za ten luz w wypowiedziach, ale to słońce tak na mnie działa, że wyłazi ze mnie moje prawdziwe uhahane i rozcieszone crazy "JA" i żesz no żesz w żaden sposób powstrzymać tego nie mo gę :D :D

dobra koniec bablania - PATYKI W DŁOŃ I GRILLLLLUJEMY KEBABAAA !!! :D ;)


Kebab Massalam - Składniki dla 4 osób:  
  • 1 kg mielonej wołowiny
  • 200 g bułki tartej
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego
  • 2 łyżki posiekanych liści kolendry
  • 2 łyżki roztopionego masła
  • 1 łyżka Sunquicka Pomarańcza
  • 1 łyżeczka soli
  • 1 łyżeczka szafranu w proszku
  • 2 zielone chilii
  • 1 cebula
  • 3 ząbki czosnku
  • 4 łyżki świeżego imbiru
Sposób przygotowania: Cebulę, chilli, czosnek i imbir pokroić bardzo drobno. Wszystkie składniki prócz masła wymieszać dokładnie w dużej misce i odstawić na około 30 minut tak, by ich aromaty się przeniknęły. Z powstałej masy uformować kiełbaski i naprzemiennie z dowolnymi warzywami (cebula, papryka, cukinia, bakłażan itp.) nadziewać je na patyczki. Jak ktoś lubi cudować tak jak ja, to można dla urozmaicenia dodatkowo nadziewać kawałki mięsa z kurczaka, ale raczej nie z piersi - bo są suche, tylko np z uda :) Całość posmarować masłem i zapiekać na grillu lub w piekarniku. Gotowe! Orientalny aromat przypraw uzupełniony nutką pomarańczy robi robotę! :) sprawia, że szaszłyki smakują wprost niesamowicie.   Smacznego!




indexfood

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :D :D :D moje ulubione określenie :D :D :D czasami stosuję również stopniowanie : żarłabym ... albo nawet inne jeszcze bardziej dosadne i dużo mniej przyzwoite :D :D :D

      Usuń
    2. Ahahahaha żarłabym <3 Zapamiętam :D Domyślam się o jakie bardziej dosadne określenie chodzi hahahha :D
      Kiedy będzie nowy wpis ?
      Tak tu wchodzę i wchodzę i nic :D

      Usuń
    3. Paulinaaaaaaaaa !!! :D aleś mi tu po rajtach pojechała teraz :D juz się biorę za dodanie przepisu,bo w rzeczy samej siara i wstyd tyle czasu nic nie wstawić :D Ty za to czadu dajesz na maxa maxów i wszystko cudowne masz takie że łeb urywa na swoim blogu :) cmoook miszczyni ;) już sie biere za robote ;D

      Usuń
    4. Moja Droga - przywołuję Cię do porządku po raz kolejny :P Gdzie jest obiecany wpis ja się pytam ?! :D
      Jak miło <3 Ale tymi miłymi słowami mnie nie udobruchasz :D Zmykaj do kuchni i działaj, nie mogę się doczekać już ! :* <3

      Usuń
  2. oj a do tego marzy mi się jeszcze moja pikantna pasta paprykowa :) harissa
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łooooo Harissa musi być mistrz! uwielbiam wszeklkie kombinacje paprykowe i już teraz wiem, że na 100 % będe robiła Harisskę z Twojego przepisu :)

      Usuń